Wednesday, July 4, 2007

Wentworth Miller is gay


I died, died, died. I so believe Perez Hilton. Such a loss for the female specie, Wentworth Miller is soooooo hot! Like, burning hot kaya! What is the world coming to?

I STILL wanna have his kid. How much kaya is his sperm? Ay wait, I wanna have threesome with Miller and his boytoy, Luke MacFarlane. Pero baka ma-echepwera ako. LOL


 Add this blog to your feeds.

23 comments:

Lisa said...

Nooooooooo!

joyfulchicken said...

So that's why his scenes with Dr. Sara Tancredi are so unconvincing. I always presumed that it's just because he's a bad actor.

Poli said...

Closet Break.

Jhed said...

LOL @ Poli

He is soooo breaking out of the closet. LOL.

Jhed said...

Oh, oh.. I suddenly remembered his scene in Popular. You should look for it, nakakatawa. Convincing ang role niya as a gay cheerleader, it turns out.. totoo pala yun. LOL.

lei said...

lisa i so know how you feel!

joyfulchicken so there were hints all along...

poli LOL

jhed no nga eh, he is mega denying it. popular? will look for it. :)

the philosphical bastard said...

up next: Tatum Channing!

lei said...

paolo i had to google who channing tatum is. i don't care because i dont know him. lol wag lang si shiah labeouf.

the philosphical bastard said...

oo sikat na siya ngayon. (shia)

on another side note. looks like it's becoming cool for fags to come out... si sam milby kaya kelan?

Czian said...

pa update ng link to www.czian.blogspot.com

Alternati said...

Yey! More for us! hehehe.. kidding!

:P

I know the guy on the right. He is a recurring actor in the Brothers and Sisters series playing a gay character.

The King said...

Is this true? Cinonfirm na ba ng Miller camp?

Do you know he played a gay character in Popular back in the late 1990s?
Impression ko pa naman dati, regalo siya ng Maykapal sa mga babae, haha! Wala pa akong kakilalang babae na hindi nag-nanasa sa kanya!

I recognized McFarlane. He played a gay man in Brothers & Sisters (a good tv series by the way).

Jhed said...

@Paolo: Channing Tatum? You think so? LOL. I can't wait. HAHA!

@Lei: No, not Shia! :P

fruityoaty said...

I was (still am) a big of Popular... and I loved him in that.

Not so surprised. His role as a bitchy gay-ish male cheerleader... very convincing, LOL.

Just as long as I never hear that "Brad Pitt is gay"... I'll be fine.

lei said...

paolo he's so obvious na kaya.

alternati oh i thought you were a girl!

the king of course they denied it. popular? i have to see that movie.

mcfarlane is t.r knight's ex.

jhed i'll die talaga pag shiah is gay ano.

fruityoatyGod will never do that to us. LOL

watson said...

ahahay. take sino ba si wentworth? di ako maka-relate.

Jake The Miserable said...

Hayush lang 'yan.

Ako rin naman, hindi halatang bading.

Oh, davah? Ang tarush!~ :D

HeritagePromotions said...

:) :) :) :) :) :)

lei said...

watson prison break star.

jake lol

heritagepromotions :)

the philosphical bastard said...

i miss you! i hope wentworth miller's admission didnt get you to stop blogging..

JACK 'n Chi said...

Our friends from HADA (Homosexuals Against Discrimination and Apir)as well as the members of GANDA (Gays for National Democracy and Affection)are begging for your indulgence to stop Homophobia.. :(

JACK 'n Chi said...

Our friends from HADA (Homosexuals Against Discrimination and Apir)as well as the members of GANDA (Gays for National Democracy and Affection)are begging for your indulgence to stop Homophobia.. :(

lei said...

jack 'n chi i am pleased to announce that i am not homophobic. :)